Kampanjan ydinviesti:  Suomi tarvitsee lisää työtä – eikä mitä tahansa työtä vaan hyvää työelämää. Tavoite kiteytettiin kampanjan sloganiin: Hyvää työtä Suomi tai se on hyvää yötä Suomi.

Kampanjan elementit: ulkomainonta, radiomainokset, kampanjan lanseerauksen yhteydessä järjestyt tapahtumat, niissä jaetut materiaalit ja kansanedustajaehdokkaille lähetetyt uutiskirjeet ja blogikirjoitukset. Kampanjan nettisivuille kerättiin myös human interest -sisältöä, esim. puoluejohtajien lempiruokaohjeita, joista sai alkunsa yksi vaalikevään puheenaiheista: Antti-pasta.

Kampanjakumppani: Heidi Korva Communike, Ville Takala Dimangi,  Milla Kissaniitty, Kristian Maukonen Tuottaja

Palaute: ”Sallan ja Heidin ote kampanjaan oli alusta asti innostavan erilainen ja he ymmärsivät nopeasti tarpeemme ja tapamme toimia. Heiltä eivät ideat loppuneet kesken ja tulosta syntyi. Yhteistyömme jatkui myös kampanjan toteutuksen ajan ja Salla ja Heidi tuottivat meille uusia ideoita tilanteiden muuttuessa ja varmistivat näin, että projekti saatiin tyylikkäästi finaaliin.”
Eija Harjula, järjestöpäälllikkö, SAK