kampanjat_banneri

 

Nykyajan kampanjoinnissa tunnistetaan puheenaiheet, napataan niistä kiinni, laitetaan kampanja nopeasti pystyyn ja rummutetaan kovaa. Onnistunut kampanja vaatii tunnetta ja toimintaa, liittolaisia sekä nykyaikaisen mediaviestinnän. Me tiedämme kuinka se tehdään.

Minä ja kumppanini Heidi Korva Communikésta teemme yhdessä kanssasi kampanjan suunnittelun, toteutuksen, mediatyön ja etsimme graafikon vastaamaan
visuaalisesta ilmeestä sekä materiaalien suunnittelusta.

Lue Heidi Korvan blogi kolme vinkkiä onnistuneeseen kampanjaan.

Hinta: Teemme räätälöidyn tarjouksen kampanjan tarpeen mukaan.
Ota yhteyttä salla@radicalsoul.fi tai heidi@communike.fi.

 

”Olemme tehneet yhteistyötä Sallan ja Heidin kanssa jo muutaman vuoden ajan. Perhekummitoimintamme lähti lentoon heti ensimmäisen kampanjan Olet tärkeä aikana.  Kampanjat ovat olleet kannattavia satsauksia, sillä nyt pystymme auttamaan perheitä paremmin.”
Pia Metsähuone, toiminnanjohtaja, Mannerheimin Lastensuojeluliitto Uudenmaan piiri ry

”Sallan kanssa yhteistyö oli mahtavaa. Salla toimii fasilitoijana, tsempparina ja kanssaideoijana Osoita lämpöä -kampanjaa tehdessämme. Koko matkan ajan Salla oli varsinainen kompassi,  joka piti suunnassa ja saattoi perille. Todellinen ammattilainen.”
Veli-Matti Yli-Rinne, toiminnanjohtaja, Vantaan Jalkapalloseura

”Tilasimme eduskuntavaalikampanjamme mainos- ja viestintätoimiston sijaan kolmelta itsenäiseltä yrittäjältä. Hyvää (t)yötä Suomi -kampanjan suunnittelivat ja toteuttivat kampanjoihin erikoistunut Salla Saarinen Radical Soulista ja yhteiskunnalliseen viestintään erikoistunut Heidi Korva Communikésta. Visuaalisen ilmeen suunnitteli Ville Takala Dimangista. Sallan ja Heidin ote kampanjaan oli alusta asti innostavan erilainen ja he ymmärsivät nopeasti tarpeemme ja tapamme toimia. Heiltä eivät ideat loppuneet kesken ja tulosta syntyi. Yhteistyömme jatkui myös kampanjan toteutuksen ajan ja Salla ja Heidi tuottivat meille uusia ideoita tilanteiden muuttuessa ja varmistivat näin, että projekti saatiin tyylikkäästi finaaliin.”
Eija Harjula, järjestöpäällikkö, SAK